Základní doporučení pro redukci váhy

Základní rady na hubnutí od Václava Krejčíka. Proč je důležité při hubnutí jíst, proč byste si neměli stoupat na váhu každý den a další rady.

  1. Uvolněte se! Relaxujte a věnujte se pravidelnému dýchání, relaxacím a třeba i meditacím. Jen uvolněný člověk může dobře hubnout.
  2. Dobře jezte! Vyrovnejte rozložení jídla během dne. Naučte se snídat. Jezte pravidelně a v menších porcích. Cca do 15 hodin jezte podle správného složení jídla sacharidy a večer spíš zeleninu. Nevynechávejte přílohy k hlavnímu jídlu. V jídle nesmí chybě stavební kameny: bílkoviny, sacharidy a zdravé tuky. Jídlo musí být bohaté na minerály a vitamíny. Pijte dostatek neslazených nápojů – voda, bylinné čaje. Pokud si neodepřete kávu, pijte kvalitní kávu 1 až 2 šálky za den, cca 2-4 dcl vína pokud pijete alkohol. Ke každému jídlu doplňujte ovoce a zeleninu. Jezte pravidelně mořské ryby, nebo je suplementujte doplňky stravy. Vyhýbejte se instantním pokrmům, smaženým fast foodovým jídlům, bagetám, jako náhražce jídla, uzeninám s nízkým obsahem masa, a potravinám s vysokým obsahem soli a cukru.
  3. Cvičte! Aby člověk hubnul, potřebuje v těle svaly a ty je třeba budovat pravidelným pohybem.
  4. Posilujte sebevědomí! Motivejte se na své správné zdravé cestě.

Základní rada pro hubnutí

Nestoupejte každý den ráno na váhu!!! Je to stresující faktor, který nemá vypovídající hodnotu. Člověk, který začne cvičit a hubnout, vždy ztrácí nejdříve vodu z těla. Tuky přijdou nařadu až bude organismus srovnaný a vyrovnaná strava. Až tělo nebude trpět nedostatkem a nebude strádat, uvolní se pro hubnutí. Pak začne mít efekt celý proces, který není na 3 měsíce, ale je to návyk na celý život. Pokud každé ráno stojí člověk na váze, akorát z toho zblbne! Jednou za měsíc překontrolujte - proč ne, ale pak má smysl kontrolovat přeměnu: úbytek tuků a proměnu svalové hmoty. Svaly váží více. Váha není hledisko úspěchu. To je oblečení, míra pasu a tělesné proporce.

Pokud se člověk chce bičovat a stresovat, ať se váží. Stres je tím, co zpomaluje hubnutí.

  1. Nehladovte!

  2. Nedojídejte se!

  3. Neuzobávejte!

  4. Nedržte dietu a nevyhledávejte novou a novou dietu!

  5. Nepočítejte si kalerie každého jídla!

První měsíc hubnutí je moc důležitý

Člověk určitě nepřibral svoji nadváhu za 1 týden. Pokud se rozhodl s váho bojovat, tak musí nechat čas tělu, aby začalo transformační proces. Tělo si musí zvyknout a hlava především. Nelze to uspěchat. A jaká je rada? Mějte vždy napsané v diáři, na lednici, po kapsách své rozhodnutí, proč jste začali hubnout! Jaké jste v začátku svého rozhodnutí měli pocity a tím se motivujte. Prožijte to každý den s vědomím svého cíle! Jak budete vypadat a jak dobře se budete cítit, jak pozitivně vás bude hodnotit okolí……a jak si vše budete užívat, když budete zdravě žít!!!


Václav Krejčík

Změna životního stylu

Cílem všech programů Energy Clinic je nastavit přijatelnou změnu životního stylu pro klienta dle jeho individuálních podmínek. Všechny programy jsou odborně vedeny a jsou zaměřeny na celkovou změnu životního stylu, hubnutí, optimalizaci stravovacích návyků, detoxikaci, odbourávání stresu a podporu životní energie.